המרפאה מציעה את מכלול שירותיה הרב-מיקצועיים למטופלים המעדיפים טיפול בביתם מסיבות שונות. גישה זו, הנוקטת איבחון והתאמת טיפול ומעקב בבית המטופל ובסביבתו הטיבעית, מאפשרת לבצע טיפול מיטבי. בגישה זו, הרואה בחולה ובמערכת הסובבת אותו יחידה רגשית אחת השרוייה במצוקה, יש צורך בהתאמת טיפול רב-מיקצועי ומשולב. המערכת הטיפולית כוללת: אבחון וטיפול פסיכיאטרי, פסיכולוגי, פליאטיבי (המשלב הקלה בסימפטומים מסוגים שונים) וסיעודי.

טיפול פליאטיבי (תומך)* הוא טיפול שמטרתו שיפור איכות החיים של חולים ובני משפחתם, המתמודדים עם מחלה חשוכת מרפא ואשר סובלים מסימפטומים וקשיים הקשורים למצבי סוף החיים. כל זאת במטרה למנוע ולהקל את סבלם.
הטיפול הפליאטיבי המודרני החל בחולים אונקולוגיים כבר בשנות השישים המאוחרות באנגליה אך בשנים האחרונות מתפתחת הגישה גם לחולים שאינם אונקולוגיים ואשר חולים במחלות כרוניות ונמצאים במצב שבו כבר אין טיפול מרפא – חולי איידס, דמנציה , אי ספיקת לב / ריאות / כליות סופנית ועוד.
טיפול פליאטיבי ניתן הן במקביל לטיפול פעיל במחלה המכוון להשגת ריפוי (קוראטיבי)** והן כאשר כבר אין טיפול מרפא. מטרתו הקלה על כאבים וסימפטומים והתמודדות עם שאלות ומצבי קושי בתחומים כגון : פיזיים (חולשה ועייפות, בחילות והקאות,חוסר תיאבון,עצירות), פסיכולוגיים (פחד,דכאון,חרדה) , רוחניים וחברתיים. העקרונות החשובים של הטיפול הפליאטיבי בחולה ומשפחתו כוללים : שמירה על איכות החיים ומניעת סבל מיותר תוך טיפול בכאב וסימפטומים טיפול ע"י צוות רב מקצועי לתמיכה וליווי של החולה ובני משפחתו פיזית,נפשית ורוחנית בטיפול הפליאטיבי אין התערבות במהלך הטבעי של המחלה, תוך עקרון של תמיכה בחיים פעילים וקבלת המוות כתהליך טבעי ונורמלי .
אין החשה של תהליך המוות ולא מבוצעת "המתת חסד" תפקיד האחות לרכז ולנהל טיפול בבית המטופל ולערב צוות רב מקצועי.

ישנם מספר רב של טיפולים שניתן לבצע בבית המטופל כגון:איזון סימפטומים (כאב, אי שקט, קוצר נשימה, עצירות, בחילות).

הדרכה לטיפול בפצעי לחץ,בקטטרים,בצנתרים מרכזיים ,לטיפול בסטומה,לניעות והורדה מהמיטה. המלצות לתזונה.

שתי נשים מחזיקות ידיים כדי לחזק אחת השניה